Nar Tanesi / Pomegranate Cupcakes

huzurdankale tarafından

DSCNd0008
DSCN0003

DSCN9988
Nar Taneli Kapkek:
Kek için: 2 yumurta, 1 su bardağı sıvıyağ, 2 çay kaşığı vanilya esansı, 1 su bardağı süt
3 su bardağı un, 1,5 su bardağı şeker, 3 çay kaşığı Kabartma tozu
Üzeri için: Kaymak Tadında Krem Şanti
1 adet narın taneleri
Yarım narın suyu
4 yemek kaşığı pudra şekeri
Yapılışı: Un, kabartma tozu, şeker bir kapta karıştırılır
Ayrı bir kapta da 2 yumurta, vanilya, süt ve yağ iyice çırpılır
Daha sonra kuru karışımın üzerine dökülür bu sıvı karışım onlar da bir güzel karıştırılır.
Muffin kaplarına konularak onceden 180 derece ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişirilir
Üzeri için: Asıl eğlenceli tarfaı burası sanırım, sabah yaptığım narlı kek denemesinin sonu hüsran ve büyük bir ziyan olunca ben de böyle basit bir kek yapar üzerine narlı bir şeyler denerim dedim, iyi ki demişim. Şöyle ki evdeki kaymak tadında (normal de olabilir) krem şantiyi hazırlayıp dolaba koydum. Nar tanelerini de hazır ettim.sonra Nar suyuyla pudra şekerini de karıştırdım. Elimde krem şanti, nar taneleri ve bir “glaze” vardı artık. Kekler soğuyunca ortalarını açıp biraz nar tanesi koydum ve geri kapattım, üzerlerine de bir güzel krem şanti sonra pembe glaze ve nar taneleri ekleyip bitirdim. Ben begendim, deneyenler begendi, bakalım artık:)

DSCN0273 DSCN9969

