Yaz Kekleri * Summer Muffins

huzurdankale tarafından

Ben keke taze meyve koyma işini pek sevdim. Çilek, böğürtlen derken dedim neden hepsi birden olmasın. DSCN0011

Bu pazarın rengarenk minik kekleri oldu böylece. Mevsim meyveleri muhteşem,şeftali, erik, üzüm… Biraz da bahardan kalma çilek buldum, bir de klasik kek hamuru tarifimi değiştirdim.Bakın nasıl oldu: Malzemeler: 2 Yumurta, 1 sb yogurt, 2/3 sb mısır yağı, 1/2 sb şeker, 1/2 sb bal, 1/2 sb süt, 1,5-2 sb un,1 paket vanilya, 1 paket kabartma tozu ve biraz karbonat, e bi de istediğiniz meyvelerin minik minik kesilmiş halleri. Yapılışı: Yumurta, yoğurt, bal, yağ, süt ve vanilyayı mikserle 1-2 dakika çırpın (en önce fırını ısıtın tabi 180 dereceye:) Ardından unu, kabartma tozunu, karbonatı ekleyip karıştırın. Sonra minik muffin kalıplarına dökün bu kek hamurunu. Kaplarda dururken de üzerini minik meyvelerle süsleyiiin. Meyve olsun. DSCN0041 pratik not: kek kalıplarını kek malzemesiyle doldururken, kabın 3/4 ünün altında dökün ki kabarmaya yeri kalsın. ayrıca kekinizin üzerine şeftali ve erik koyacaksanız hamura biraz tarçın ekleyin mis oluyor kekin şarkısı: https://soundcloud.com/victor-melo-11/lana-del-rey-summer-wine DSCN0048 DSCN0056

